RSS Syöte
Tukiartikkelit

Olemme keränneet tähän artikkeliin Koskesta usein kysyttyjä kysymyksiä. K: MITEN TOIMIN, KUN OLEN JULKAISSUT KOSKEEN HENKILÖN KETÄ EI SINNE OLISI MINUN PITÄNYT LAITTAA? V: Tämän sopimuksen voi mitätöidä koski-palvelun käyttöliittymässä. Tämän jälkeen,...
Joillakin toimistoilla on ollut ongelmia Sopronetiin kirjautumisessa, kun taas Sentraaliin kirjautuminen on onnistunut samalla salasanalla ongelmitta. Useimmiten nämä ongelmat ovat johtuneet siitä, että Sopronetin salasana on merkkikokoriippuvainen, eli s...
HOKS-käsittelyn päivitetyt ohjeet: Laaja HOKS-ohje - pdf [https://rediteq.fi/ohjeet/Laaja_HOKS-ohje_2020-02-06.pdf] | www [http://paivitykset.rediteq.fi/ohjeet/HOKS/index.html] Vaihtoehdot HOKS-raportin kenttien täyttämiseen - opiskelijakohtaisista ry...
HOKS-näkymän käyttö vaatii päivityksen jälkeen, että käyttäjällä on Campus-tunnukset luotuna. Campus-tunnukset pystytään luomaan Sentraalissa valvoja-tunnuksella henkilökunta-näkymässä. HUOM! HOKSin muokkaus tapahtuu Sopronetissä eli henkilöiden ei tarvit...
HOKS-näkymän käyttö vaati päivityksen jälkeen, että käyttäjällä on Campus-tunnukset luotuna. Campus-tunnukset pystytään luomaan Sentraalissa valvoja-tunnuksella henkilökunta-näkymässä. HUOM! HOKSin muokkaus tapahtuu Sopronetissä eli henkilöiden ei tarvits...
Opiskelijan lomakkeella SUORITUSTAPA-kohdassa on edelleen valittavana näyttötutkinto, jota ei käytetä enää vuonna 2018. On kuitenkin huomioitava, että samalla kontrollilla muutetaan (tarvittaessa) myös viime vuonna tehtyjä sopimuksia, joten termin olisi h...
Sopronetin opiskelijalomakkeen TUTKINTO JA SEN OSAT -välilehdelle on lisätty _OPISKELIJAKOHTAINEN TUTKINNON NIMI_ -kohta. Tämän otsikon alta löytyy _Opiskelijakohtainen tutkinnon nimi käytössä_ -valinta, sekä kentät tutkinnon nimelle (suomeksi ja ruotsiks...
Jos opiskelijan opinto-oikeuden kaikkien vuosien ajalta ei ole lisätty budjettia Sopronetin rekistereihin, keskeytyksen tekemisen yhteydessä tulee virheilmoitus. Saat päivitettyä budjetin seuraavasti.  Avaa valikosta REKISTERIT > RAHOITUS > TUTKINTOJE...
ONKO SOPRO YHTEENSOPIVA WINDOWS10/11 KANSSA?   Sopro on yhteensopiva Windows10/11 kanssa. On mahdollista, että Windows10/11 päivityksen yhteydessä, Sopimus Pro-kansion käyttäjäoikeudet ovat resetoituneet. Tämä saattaa aiheuttaa sen, että tulevien Sopr...
Kirjautuessa saan varoituksen ohjelman version tarkastuksen epäonnistumisesta. Kun kirjaudut Sentraaliin tai Kassööriin tarkistaa ohjelma versiosi mahdollista päivitystä varten. Jos kirjautumisen yhteydessä saat varoituksen: "ohjelman version tarkastus ...
MIKSI EN SAA TULOKSIA VUODEN 2015 PALAUTTEISTA? Uusien palautekyselypohjien käyttöönoton yhteydessä vanhat palautekyselyt asettiin KESKEYTYKSISSÄ-tilaan. Palautejärjestelmä > Vastaukset > Vastausraportti -lista ei näytä oletuksena keskeytyksessä olevia ...
Suosituimmat artikkelit 
 
Uusimmat artikkelit 
 
Tukijärjestelmän on toimittanut Kayako